Aankomst Ayutthaya - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Peter Eichelsheim - WaarBenJij.nu Aankomst Ayutthaya - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Peter Eichelsheim - WaarBenJij.nu

Aankomst Ayutthaya

Door: Peter Eichelsheim

Blijf op de hoogte en volg Peter

12 Juli 2017 | Thailand, Bangkok

We zijn er, na 24 uur reizen inclusief wachttijden op de drie vliegvelden (zucht) zijn we vanmiddag aangekomen. Eerst maar douchen , zwemmen en een koud biertje daarna de stad in gelopen. Gelijk maar het streetfood geprobeerd..heerlijk. Nu doodmoe en met een laatste biertje op terras met live muziek. Wel warm...33 grd en hoge luchtvochtigheid. Morgen fiets en boottocht en dan door naar naar nationaal park Yai om kennis te maken met allerlei wilde dieren. Bloedzuigers, olifanten en wie weet wat we nog meer gaan zien. Wordt vervolgd.

• 12 Juli 2017 - 17:26

Ben:

Veel plezier

• 12 Juli 2017 - 18:22

Ria Sluimer:

Hallo peter, heel veel plezier. Van ons alweer even geleden maar wij hebben toen erg genoyen van Thailand. Ik hoop jullie ook. Groetjes en geniet ervan.

• 12 Juli 2017 - 21:04

Marijke Kuijken:

Ondanks de lange vlucht een goed begin van een fantastische reis. Zou zo weer gaan!

• 13 Juli 2017 - 21:49

Esther:

Nee hoor, dat warme weer en dat eten... niks voor ons. Niks aan! En dan nog fietsen ook... succes en geniet ervan! En ze pakten het fotoboek en hapten in een hete peper om Thailand gevoel terug te krijgen ;-)